BETALEN

U kunt bij ons betalen via verschillende methoden:

  • iDEAL
  • Mr Cash
  • PayPal
  • Vooraf overmaken
  • Banktransfer
Tevens is het mogelijk om een kortingscode in te wisselen. Wanneer u uw gewenste producten in de winkelwagen heeft geplaatst kunt u hier uw kortingscode invullen. Indien deze wordt goedgekeurd, wordt direct het orderbedrag opnieuw berekend.

BTW nr. Vita Internetdiensten: NL171731670B04
Bank:NL69 INGB 0006 6167 00
BIC nummer: INGBNL2A


BEZORGEN EN AFHALEN

 

Wij verzenden alle bestellingen met PostNL. De producten worden verpakt in verzendzakken en verzonden per post. De verpakking word zo licht mogelijk gehouden om geen hoge verzendkosten te moeten vragen. Bij grotere bestellingen zullen wij de producten versturen in meerdere zakken, of door middel van pakketpost. Wilt u het risico vermijden dat de zending niet aankomt, neem dan contact met ons op. We kunnen de zending dan tegen een extra bijdrage aangetekend verzenden. 
Let op!! tijdens de feestdagen kan/zal het voorkomen dat de bezorging langer op zich laat wachten. Houdt hier rekening mee als u gaat bestellen.


Indien u uw bestelde producten af wilt halen, dan maken we in overleg met u een afhaalafspraak. U kunt hiervoor contact opnemen via het contactformulier.


RETOURNEREN

Het is mogelijk om uw bestelde producten terug te sturen naar ons. Om uw retour aanvraag in behandeling te nemen vragen we u om onderstaande punten goed door te lezen:

  • Retouren dienen eerst aangemeld te worden via het retourformulier
  • U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender)dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd binnen 14 dagen mits u de artikelen in goede staat retourneert.
  • Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden binnen 14 dagen na aanmelding van het retour.
  • Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@puntslab.nl.
    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Via onderstaand formulier kunt u een retouraanvraag doen. Zonder dit (volledig) ingevulde formulier kunnen wij uw retourzending niet accepteren en/of in behandeling nemen.


ALGEMENE VOORWAARDEN

U kunt onze algemene voorwaarden bekijken op deze pagina.

GARANTIE EN KLACHTEN


Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@puntslab.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



| Meer